Veelgestelde vragen
FAQ
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Om de status van je bestelling te volgen, kun je inloggen op je account op onze website en naar het gedeelte 'besteloverzicht' gaan. Hier vind je gedetailleerde informatie over de voortgang van je bestelling, inclusief de huidige status, verzendinformatie en een trackingnummer als je bestelling al verzonden is. Als je geen account hebt aangemaakt tijdens het bestelproces, kun je de trackinginformatie ook ontvangen via de e-mailbevestiging die we je gestuurd hebben toen je bestelling werd verzonden. Je trackingnummer kun je invullen op onze Track & Trace pagina. Mocht je verdere hulp nodig hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?
Alle bestellingen bij ons hebben een levertijd van 1 tot 4 dagen. Afhankelijk van de voorraad en de drukte. Wij streven ernaar om alles zo snel mogelijk op te sturen! Via de Track & Trace pagina kan je te allen tijde je bestelling volgen!
Wie betaalt de verzendkosten?
De verzendkosten zijn op dit moment €3,65 bij ons! Bij besteden vanaf €30 zijn de verzendkosten gratis! Mocht je vragen hebben met betrekking tot verzendkosten, twijfel vooral niet en neem contact met ons op!
Hoe kan ik in contact komen met StrapFlex bij vragen of opmerkingen?
Bij vragen of opmerkingen kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen. De snelste manier is vaak via ons contactformulier op de website, dat je kunt vinden onder het gedeelte 'Contact'. Vul eenvoudig het formulier in met je naam, e-mailadres en een beschrijving van je vraag of opmerking, en wij zullen ons best doen om zo snel mogelijk te reageren. Daarnaast kun je ons bereiken via info@strapflex.nl of telefonisch op 0643630141.